کد خبر 1339659
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
گوشی پوکو

گزینه‌های رنگی و ویژگی‌های گوشی Poco M۴ Pro ۵G پیش از عرضه در بازار افشا شد.

به گزارش مشرق، با این که هنوز چند روز به رونمایی رسمی از گوشی Poco M۴ Pro ۵G باقی مانده، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه منتشر شده است.

 برند پوکو قصد دارد از گوشی جدید Poco M۴ Pro ۵G در ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) در بازار هند رونمایی کند. با این حال پیش از عرضه رسمی، وبسایت MySmartPrice گزینه‌های رنگ، ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.
گفته می‌شود که گوشی Poco M۴ Pro ۵G در سه نسخه با پیکربندی متفاوت حافظه عرضه خواهد شد. این سه نسخه به ترتیب با رم ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی ارائه می‌شوند. این دستگاه همچنین دارای گزینه‌های ذخیره سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. در مورد رنگ‌های دستگاه نیز می‌دانیم که این گوشی هوشمند در سه نوع رنگ متنوع عرضه خواهد شد.

افشای مشخصات گوشی پوکو M۴ Pro ۵G +عکس


در بازار جهانی، این گوشی در رنگ‌های مشکی، Poco Yellow و Cool Blue عرضه می‌شود؛ بنابراین ساده‌ترین نتیجه گیری این است که این رنگ‌ها در بازار هند نیز ارائه شوند. همچنین، برند پوکو اخیراً در توییتر تأیید کرده که این دستگاه حتماً در این سه رنگ در بازار هند عرضه خواهد شد.


با توجه به مشخصات افشاشده، گوشی Poco M۴ Pro ۵G جانشین Poco M۳ Pro خواهد بود. این گوشی هوشمند مجهز به چیپست MediaTek Dimensity ۸۱۰ خواهد شد. چنان که پیشتر نیز اشاره شد این تراشه با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. باتری این دستگاه نیز از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

افشای مشخصات گوشی پوکو M۴ Pro ۵G +عکس


این مدل در بازار جهانی دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD با وضوح +FHD است. نمایشگر این دستگاه همچنین دارای محافظ گوریلا گلس ۳ و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز می‌باشد. برای پنل جلویی یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است. همچنین در پنل پشتی یک سیستم دوربین دوگانه قرار دارد که شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۹ درجه می‌شود.


این گوشی هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت است که در کنار قاب آن نصب شده. در مورد نرم افراز این دستگاه هم می‌دانیم که روی سیستم عامل اندروید ۱۱ بوت می‌شود. این گوشی همچنین دارای بلندگوهای استریو، پورت USB Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز می‌باشد.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس